Подати заяву

Щоб стати користувачем інформаційно-комунікаційної системи «єКров», необхідно подати відповідну заяву на підключення
Цей процес включає ознайомлення з правилами, заповнення документів та подання їх на розгляд


Всі потрібні форми та інструкції доступні для завантаження та зручного використання


Форма Заяви

Це офіційний документ, який необхідно заповнити для реєстрації в системі
У заяві вказуються основні дані про заклад та уповноважену особу
Форма доступна для скачування у форматі Word і може бути заповненою на Вашому комп’ютері, збережена у форматі pdf, на який можна накласти кваліфікований електронний підпис (наприклад, у системі електронного документообігу або за допомогою Дія.Підпис)


Згода на обробку персональних даних

Цей документ підтверджує вашу згоду на збір і обробку персональних даних відповідно до законодавства. Згода є обов’язковою для подання заяви та подальшої роботи в системі
Файл доступний для скачування у форматі Word і може бути заповнений на Вашому комп’ютері, збережений у форматі pdf, на який можна накласти кваліфікований електронний підпис (наприклад, у системі електронного документообігу або за допомогою Дія.Підпис)


Додаткові документи

Для медичних закладів, які проводять трансфузії крові

1. Копія наказу про створення лікарняного банку крові в ЗОЗ, завірену відповідно до вимог чинного законодавства
2. Копія наказу про створення лабораторії трансфузійної імунології в ЗОЗ, завірену відповідно до вимог чинного законодавства
3. Копія наказу про створення лікарняного трансфузіологічного комітету в ЗОЗ, завірену відповідно до вимог чинного законодавства
4. Копія наказу про призначення особи, уповноваженої на виконання ролі адміністратора ЗОЗ в Системі єКров, завірену відповідно до вимог чинного законодавства

Для суб’єктів системи крові

1. Копія витягу про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності із заготівлі та тестування донорської крові та компонентів крові незалежно від їх кінцевого призначення, переробки, зберігання, розподілу та реалізації донорської крові та компонентів крові, призначених для трансфузії, завірену відповідно до вимог чинного законодавства, або витяг про наявність декларації про провадження господарської діяльності на час дії правового режиму військового стану, відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».

2. Копія наказу про призначення особи, уповноваженої на виконання ролі адміністратора ССК в Системі єКров, завірену відповідно до вимог чинного законодавства.


Надсилання заяви да супровідних документів

Відправити через СЕВ ОВВ або за адресою офіційної електронної пошти СДУ «УЦТК» разом з файлом підпису у форматі *.p7s, або на електронну пошту iryna.prykhodko@utcc.gov.ua.
Додатково, заповнену заяву потрібно роздрукувати і надіслати оригінал підписаний керівником установи за поштовою адресою Національного трансфузіологічного центру, функції якого виконує СДУ «УЦТК».


Порядок розгляду заяв на реєстрацію в ІКС «єКров»

Після подання заяви вона проходить перевірку відповідальними особами СДУ “УЦТК”


Термін розгляду заяв
з боку СДУ “УЦТК” перевірка відповідності вимогам поданих документів – до 10 робочих днів
після успішної перевірки
з боку ДП “Електронне здоров’я здійснення реєстрації – до 10 робочих днів