Перші кроки в системі єКров

Для забезпечення доступу працівників лікарняного банку крові суб’єкта, що надає послуги з трансфузії крові та компонентів крові (ЗОЗ) та створення умов для виконання функціональних обов’язків в системі єКров необхідно виконати наступні дії:


Реєстрація ЗОЗ в системі єКров здійснюється протягом 20 робочих днів з дня отримання відповідної заяви СДУ «УЦТК».

Від системи єКров на електронну поштову скриньку адміністратора ЗОЗ має надійти лист про успішну реєстрацію ЗОЗ в системі єКров, в якому міститься посилання для першого входу.

Авторизація за даним посиланням має здійснюватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) адміністратора

Працівники, які будуть працювати в системі єКров теж мають створити КЕП


Перший крок, після успішної авторизації адміністратора суб’єкта, що надає послуги з трансфузії крові та компонентів крові (ЗОЗ) необхідно створити рольовий набір (створення прав доступу) для завідувача лікарняного банку крові та/або працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки,


Права доступу надаються через пункт «Ролі користувачів»


Наступний крок – додати інформацію про завідувача лікарняного банку крові та/або про працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки (дублерів) в систему єКров


Заповніть необхідні поля та натисніть «Зберегти»


Наступний крок – створіть відділ Лікарняний банк крові (ЛБК) 
(Обирайте тип відділу – «Відділ логістики з центром управління запасами»)

Відділ в системі створюється через пункт «Реєстр учасників»


Заповніть необхідні поля та натисніть «Зберегти»


Наступний крок – створіть посаду для завідувача лікарняного банку крові та/або про працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки (дублерів) в систему єКров

Оберіть створений відділ (ЛБК) – клікніть на  «Додати посаду»


Заповніть необхідні поля та натисніть «Зберегти»


Наступний крок – призначте на посаду завідувача лікарняного банку крові та/або про працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки (дублерів) потрібного працівника, який вже внесений (зареєстрований) в систему єКров

Оберіть створений відділ (ЛБК) – розкриється список вниз – оберіть потрібну посаду


Оберіть потрібну посаду –  клікніть на «Призначити працівника»

Оберіть необхідного працівника та заповніть необхідні поля, натисніть «Зберегти»

Після призначення на посаду працівників адміністратором ЗОЗ, системою єКров автоматично формується запрошувальне посилання. Це посилання необхідно надати (надіслати) призначеним працівникам.
Працівники мають перейти за таким посиланням для завершення їх реєстрації в системі єКров протягом доби


Наступний крок – створіть робоче місце для завідувача лікарняного банку крові та/або про працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки (дублерів)


Заповніть необхідні поля та натисніть «Зберегти»

Якщо у вашому закладі не проведено інвентаризацію приміщень, у полі «Інвентарний номер» надрукувати – відсутній


Наступний крок – внесіть інформацію про обладнання ЛБК (холодильники, морозильні камери, тромбошейкер (за наявності) 


В Організаційній структурі оберіть створений відділ (ЛБК) – натисніть на вкладку «Ресурси» 
(ЦЯ ДІЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НЕ ЧЕРЕЗ «МОЇ РЕСУРСИ» В ГОЛОВНОМУ МЕНЮ)


Натисніть «+ Створити обладнання»


Заповніть необхідні поля, натисніть «Зберегти»




Очікуйте подальших вказівок від
Міністерства охорони здоров’я України
щодо використання системи єКров