Перші кроки в системі єКров
Для забезпечення доступу працівників лікарняного банку крові суб’єкта, що надає послгуи з трансфузії крові та компонентів крові (ЗОЗ) та створення умов для виконання функціональних обов’язків в системі єКров необхідно виконати наступні дії:
1
Реєстація ЗОЗ в системі єКров здійснюється протягом 20 робочих днів з дня отримання відповідної заяви СДУ «УЦТК».
Від системи єКров на електронну поштову скриньку адміністратора ЗОЗ має надійти лист про успішну реєстрацію ЗОЗ в системі єКров, в якому міститься посилання для першого входу.
N.B. Авторизація за даним посиланням має здійснюватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) адміністратора
Працівники, які будуть працювати в системі єКров теж мають створити КЕП
2
Після успішної авторизації адміністратора суб’єкта, що надає послуги з трансфузії крові та компонентів крові (ЗОЗ) необхідно створити рольовий набір (створення прав доступу) для завідувача лікарняного банку крові та/або працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки, шляхом проставлення у відповідних рядках кодів доступу
Права доступу надаються відповідно до Переліку прав доступу користувачів інформаційно-комунікаційної системи донорства крові, затвердженого наказом МОЗ України від 29 липня 2025 року №1186
3
Наступний крок – додати інформацію про завідувача лікарняного банку крові та/або про працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки в систему єКров
Працівник створюється в системі як фізична особа, через меню «Реєстр учасників» – «Створити учасника» – «Фізична особа»
Заповніть необхідні поля та натисніть зберегти
4
Наступний крок – створіть відділ Лікарняний банк крові (ЛБК) (Обирайте тип відділу – Відділ логістики з центром управління запасами)
Відділ створюється через меню «Реєстр учасників» – в правому куті рядка з найменуванням Вашого ЗОЗ клікнути на – обрати «редагування» – «Організаційна структура» – «Додати відділ»
Заповніть необхідні поля та натисніть зберегти
Звертаємо Вашу увагу, при використанні пошуку в системі єКров необхідно вписувати пошуковий запит з великої літери, проблема тимчасова, в подальшому регістр літер не буде мати впливу на результат пошуку
5
Наступний крок – створіть посаду для завідувача лікарняного банку крові та/або працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки в систему єКров (відповідно до посад, зазначених у штатному розписі, – уточнення може бути отримано у відділі кадрів ЗОЗ)
Посада для працівника створюється через меню «Реєстр учасників» – в правому куті рядка з найменуванням Вашого ЗОЗ клікнути на – обрати «редагування» – «Організаційна структура» – обрати відділ ЛБК – клікнути на «Додати посаду»
Заповніть необхідні поля та натисніть зберегти
6
Наступний крок – створіть робоче місце для завідувача лікарняного банку крові та/або працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки в систему єКров
Робоче місце для працівника створюється через меню «Реєстр учасників» – в правому куті рядка з найменуванням Вашого ЗОЗ – клікнути на – обрати «редагування» – «Організаційна структура» – обрати відділ ЛБК – вкладка «Ресурси» – «Створити робоче місце»
Заповніть необхідні поля та натисніть зберегти
Якщо у вашому закладі не проведено інвентаризацію приміщень, у полі “Інвентарний номер” зазначити “відсутній”
7
Наступний крок – призначте на посаду завідувача лікарняного банку крові та/або працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки в систему єКров потрібного працівника, який внесений в систему єКров
Призначення на посаду працівника створюється через меню «Реєстр учасників» – в правому куті рядка з найменуванням Вашого ЗОЗ – клікнути на – обрати «редагування» – «Організаційна структура» – обрати відділ ЛБК – розкриється список вниз – оберіть потрібну посаду – клікніть на – «Призначити працівника»
Оберіть необхідного працівника та заповніть необхідні поля, натисніть “Зберегти”
Оберіть потрібну посаду – праворуч у вкладках “Працівники” – навпроти необхідного працівника натиснути – “Запрошення”
Після призначення на посаду працівників адміністратором ЗОЗ, системою єКров автоматизовано формується запрошувальне посилання. Це посилання необхідно надати (надіслати) призначеним працівникам. Працівники мають перейти за таким посиланням для завершення їх реєстрації в системі єКров протягом доби
8
Наступний крок – внесіть інформацію про обладнання ЛБК (холодильники та морозильні камери)
Робоче місце для працівника створюється через меню «Реєстр учасників» – в правому куті рядка з найменуванням Вашого ЗОЗ – клікнути на – обрати «редагування» – «Організаційна структура» – обрати відділ ЛБК – вкладка «Ресурси» – «Створити обладання»
Заповніть необхідні поля, натисніть зберегти
Звертаємо Вашу увагу, при використанні пошуку в системі єКров необхідно вписувати пошуковий запит з великої літери, проблема тимчасова, в подальшому регістр літер не буде мати впливу на результат пошуку
9
Очікуйте подальших вказівок від Міністерства охорони здоров’я України щодо використання системи єКров