Перші кроки в системі єКров

Для забезпечення доступу працівників лікарняного банку крові суб’єкта, що надає послгуи з трансфузії крові та компонентів крові (ЗОЗ) та створення умов для виконання функціональних обов’язків в системі єКров необхідно виконати наступні дії:


Реєстація ЗОЗ в системі єКров здійснюється протягом 20 робочих днів з дня отримання відповідної заяви СДУ «УЦТК».

Від системи єКров на електронну поштову скриньку адміністратора ЗОЗ має надійти лист про успішну реєстрацію ЗОЗ в системі єКров, в якому міститься посилання для першого входу.

N.B. Авторизація за даним посиланням має здійснюватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) адміністратора

Працівники, які будуть працювати в системі єКров теж мають створити КЕП


Після успішної авторизації адміністратора суб’єкта, що надає послуги з трансфузії крові та компонентів крові (ЗОЗ) необхідно створити рольовий набір (створення прав доступу) для завідувача лікарняного банку крові та/або працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки, шляхом проставлення у відповідних рядках кодів доступу


Наступний крок – додати інформацію про завідувача лікарняного банку крові та/або про працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки в систему єКров

Заповніть необхідні поля та натисніть зберегти


Наступний крок – створіть відділ Лікарняний банк крові (ЛБК) (Обирайте тип відділу – Відділ логістики з центром управління запасами)

Заповніть необхідні поля та натисніть зберегти

Звертаємо Вашу увагу, при використанні пошуку в системі єКров необхідно вписувати пошуковий запит з великої літери, проблема тимчасова, в подальшому регістр літер не буде мати впливу на результат пошуку


Наступний крок – створіть посаду для завідувача лікарняного банку крові та/або працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки в систему єКров (відповідно до посад, зазначених у штатному розписі, – уточнення може бути отримано у відділі кадрів ЗОЗ)

Заповніть необхідні поля та натисніть зберегти


Наступний крок – створіть робоче місце для завідувача лікарняного банку крові та/або працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки в систему єКров

Заповніть необхідні поля та натисніть зберегти

Якщо у вашому закладі не проведено інвентаризацію приміщень, у полі “Інвентарний номер” зазначити “відсутній”


Наступний крок – призначте на посаду завідувача лікарняного банку крові та/або працівників, які уповноважені виконувати його функціональні обов’язки в систему єКров потрібного працівника, який внесений в систему єКров

Оберіть необхідного працівника та заповніть необхідні поля, натисніть “Зберегти”

Після призначення на посаду працівників адміністратором ЗОЗ, системою єКров автоматизовано формується запрошувальне посилання. Це посилання необхідно надати (надіслати) призначеним працівникам. Працівники мають перейти за таким посиланням для завершення їх реєстрації в системі єКров протягом доби


Наступний крок – внесіть інформацію про обладнання ЛБК (холодильники та морозильні камери) 

Заповніть необхідні поля, натисніть зберегти

Звертаємо Вашу увагу, при використанні пошуку в системі єКров необхідно вписувати пошуковий запит з великої літери, проблема тимчасова, в подальшому регістр літер не буде мати впливу на результат пошуку


Очікуйте подальших вказівок від Міністерства охорони здоров’я України щодо використання системи єКров