Порядок подання

Для підключення до інформаційно-комунікаційної системи «єКров» уповноваженому представнику закладу необхідно виконати кілька послідовних кроків.

Дотримання цього порядку дозволяє забезпечити належну реєстрацію, перевірку та надання доступу до системи.


Кроки для подання заяви:

1. Ознайомлення з вимогами

Перед поданням заяви необхідно уважно ознайомитись із принципами функціонування ІКС «єКров», вимогами до підключення та порядком обробки персональних даних


2. Заповнення форми заяви

Перед поданням заяви необхідно уважно ознайомитись із принципами функціонування ІКС «єКров», вимогами до підключення та порядком обробки персональних даних


3. Підготовка документів

  • заява на реєстрацію в системі єКров
  • згоду на обробку персональних даних адміністратора
  • копію наказів, що підтверджують повноваження адміністратора
  • інші документи згідно з вказівками на сайті

4. Надсилання документів

Підготовлений пакет документів надсилається в електронному вигляді на офіційну адресу СДУ “УЦТК” або на електронну пошту iryna.prykhodko@utcc.gov.ua


5.Розгляд заяви та зворотній зв’язок

Після отримання заяви відповідальні особи здійснюють перевірку даних протягом 10 робочих днів (за необхідності можуть запросити виправлення або доопрацювання документів), після чого передають на реєстрацію до ДП “Електронне здоров’я”, які протягом 10 робочих днів здійснюють реєстрацію та надають відповідь про успішне підключення